Skip to main content

Η ομάδα μας

Η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού είναι μία πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και συνάμα δημιουργική διαδικασία, καθώς ξεκινά από ανθρώπους και απευθύνεται άμεσα σε ανθρώπους. Επειδή όμως ακριβώς προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για να καθοδηγήσει μαθητές προς τη γνώση, οφείλει να πληροί πολύ αυστηρά επιστημονικά και εκπαιδευτικά κριτήρια, που με συνέπεια να διατρέχουν όλη την εκπαιδευτική πρόταση.

Η ομάδα της Teacherland απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς που έχουν συνεργαστεί μεταξύ τους πολλές φορές στο παρελθόν στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού αλλά έχουν δουλέψει και μαζί σε σχολεία ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί. Ξέρουν επομένως ο καθένας τον άλλον “ως κάλπικη δεκάρα” και με αλληλοσεβασμό για την πορεία των υπολοίπων, βγαίνουν μπροστά για να εκτεθούν στα μάτια της εκπαιδευτικής κοινότητας καταθέτοντας τη δική τους πρόταση.

Μαρία Πριόβολου square
Μαθηματικός

Μαρία Πριοβόλου

Η Μαρία είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Μαθηματικών της teacherland. Σχεδιάζει με πάθος διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα των Μαθηματικών για να τα κανει το αγαπημένο μάθημα κάθε μαθητή.

Η Μαρία είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Μαθηματικών της teacherland. Σχεδιάζει με πάθος διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα των Μαθηματικών για να τα κανει το αγαπημένο μάθημα κάθε μαθητή. Δημιουργεί με ενθουσιασμό παρουσιάσεις και video μαθηματικών εννοιών που να αγγίζουν το ενδιαφέρον όλων εμπνέοντας τους. Συγγράφει φύλλα εργασίας με βάση μια ρεαλιστική προσέγγιση των Μαθηματικών και στόχο την επίλυση καθημερινών μαθηματικών προβλημάτων . Ο τελικός σκοπός κάθε μαθηματικής διδακτικής πρότασης της Μαρίας είναι όλοι οι μαθητές να αντιμετωπίζουν τα Μαθηματικά σαν ένα απλό, κατανοητό αλλά και διασκεδαστικό μάθημα με πολλές εφαρμογές και προεκτάσεις σε κάθε κομμάτι της ανθρώπινης ζωής και δημιουργίας.

Στα μαθητικά της χρόνια, η Μαρία, πίστευε ότι η ζωή αξίζει για να σπουδάσει κάποιος Μαθηματικά και έτσι ξεκίνησε το ταξίδι της στον κόσμο αυτής της μοναδικής επιστήμης. Αργότερα, στα φοιτητικά της χρόνια, πίστευε ότι η ζωή αξίζει για να διδάξει κάποιος Μαθηματικά και έτσι τελειώνοντας το Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων ξεκίνησε να εργάζεται σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Εκεί γεννηθήκαν πολλά ερωτήματα στο μυαλό της για την μαθηματική εκπαίδευση. Το πιο επίμονο ερώτημα ήταν: ¨Υπάρχουν μαθηματικά για όλους;¨. Ψάχνοντας να βρει την απάντηση περιπλανήθηκε στον χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών μέσα από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Για να πιστει ότι όντως υπάρχουν Μαθηματικά για όλους, μετά την απόκτηση του μεταπτυχιακού της τίτλου, εργάστηκε στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε ιδιωτικά σχολεία εφαρμόζοντας καινοτόμα προγράμματα για την σύγχρονη μαθηματική εκπαίδευση. Πολλά από αυτά τα προγράμματα βραβεύτηκαν στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά εκείνη θεωρεί ότι η μεγαλύτερη βράβευση της είναι όταν οι μαθητές της την αποκαλούν «Δασκάλα».

Σήμερα περνάει τον επαγγελματικό της χρόνο δημιουργώντας στην teacherland, συγγράφοντας εκπαιδευτικά μαθηματικά βιβλία στις Εκδόσεις Πατάκη και διδάσκοντας. Σον προσωπικό της χρόνο, ζει την κάθε στιγμή με τα δυο της παιδιά και τον άντρα της. Αυτό που την κανει να γελάει είναι οι ατάκες του Χρήστου. Ευχαριστιέται τις συζητήσεις με την Νάντια και την προβληματίζει φυσικά … ο Βασίλης.

Φυσικός

Νάντια Παπαγεωργίου

Η Νάντια είναι υπεύθυνη για τη Γεωγραφία και τη Μελέτη Περιβάλλοντος της teacherland. Μαζί με τον Βασίλη μοιράζεται μαζί την άποψη ότι οι Φυσικές Επιστήμες αφορούν την καθημερινότητά μας και την κατανόηση του κόσμου που μας περιβάλλει.

Η Νάντια είναι υπεύθυνη για τη Γεωγραφία και τη Μελέτη Περιβάλλοντος της teacherland. Μαζί με τον Βασίλη μοιράζεται μαζί την άποψη ότι οι Φυσικές Επιστήμες αφορούν την καθημερινότητά μας και την κατανόηση του κόσμου που μας περιβάλλει. Επομένως και η διδασκαλία τους οφείλει να έχει ως αφετηρία αλλά και ως κατάληξη την ίδια τη ζωή των μαθητών. Με τον τρόπο αυτό γίνεται όχι μόνο πιο ενδιαφέρουσα αλλά αποκτά τελικά και νόημα.

Γι’ αυτό το λόγο σχεδιάζει διδακτικές προτάσεις που απευθύνονται σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν πώς λειτουργεί η φύση και όχι απλά να αποστηθίσουν κείμενα. Αναπτύσσει δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές πρέπει να συνθέσουν γνώσεις από διαφορετικούς τομείς, προκειμένου να μελετήσουν ένα πρόβλημα από την καθημερινή ζωή. Επιζητά, χωρίς να επιβάλει, τη χρήση της επιστημονικής γλώσσας ώστε η περιγραφή των διαδικασιών και των φαινομένων να είναι όσο το δυνατό και σύμφωνα πάντα με την ηλικία των μαθητών, ακριβέστερη. Προτείνει πρωτότυπα πειράματα που μπορούν να γίνουν μέσα στην τάξη ή ακόμα και στο σπίτι, ώστε η ανακάλυψη να μην σταματά ποτέ!

Το ταξίδι της Νάντιας με την επιστήμη και τη φύση ξεκινά από τα παιδικά της χρόνια, αφού το μέρος που μεγάλωσε της επέτρεπε να αναπτύξει τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά της. Δεν τυχαίο επομένως ότι επέλεξε να συνεχίσει τις σπουδές της στο Φυσικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών, επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το περιβάλλον και τη μετεωρολογία. Ταυτόχρονα ξεκινά και την επαγγελματική της δραστηριότητα ως ιδιωτικός εκπαιδευτικός. Γρήγορα, όμως, αντιλαμβάνεται ότι τα πρέπει να εμπλουτίσει τις γνώσεις της προκειμένου να μπορέσει να βοηθήσει καλύτερα τους μαθητές της. Γι’ αυτό αποφασίζει να δώσει εξετάσεις για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών που αφορά τη διδακτική των Φυσικών Επιστημών, όπου και επιτυγχάνει.

Αφού συμπληρώσει και αυτό τον κύκλο σπουδών, συνεχίζει να υπηρετεί μάχιμα στην ιδιωτική εκπαίδευση, τόσο αρχικά μέσα από φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα, όσο στη συνέχεια μέσα από μεγάλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, όπου συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Ταυτόχρονα, συμμετέχει στην επιμόρφωση εν ενεργεία εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και στην αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη, στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις περιβαλλοντικές επιστήμες αλλά και στην εκπόνηση πρωτότυπων εργασιών σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια. Το τελευταίο χρόνο εκδίδει μαζί με τον Βασίλη ένα βιβλίο που αφορά τις Φυσικές Επιστήμες της Ε’ και Στ’ Δημοτικού, μέσα από τις εκδόσεις Πατάκη.

Στον προσωπικό της χρόνο χαίρεται την οικογένεια που έχει δημιουργήσει με τον Βασίλη και να καμαρώνουν μαζί τα δυο τους “βλαστάρια”. Της εξάπτει το ενδιαφέρον η δημιουργία της teacherland ως έναν χώρο από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς, που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες, προβληματισμούς και άγχη. Χαίρεται που στην πορεία της συνάντησε τον ιδιαίτερο λογοτέχνη της παρέας Χρήστο και την εξίσου καλλιτεχνική μαθηματικό Μαρία.

vassilis square
Φυσικός

Βασίλης Γρηγορίου

Ο Βασίλης είναι υπεύθυνος για το υλικό των Φυσικών Επιστημών και της Ρομποτικής της teacherland. Θεωρεί ότι οι άνθρωποι και η φύση είναι αναπόσπαστα δεμένοι μεταξύ τους με μία πολύ ενδιαφέρουσα σχέση που οι Φυσικές Επιστήμες μπορούν να μας βοηθήσουν να την κατανοήσουμε.

Ο Βασίλης είναι υπεύθυνος για το υλικό των Φυσικών Επιστημών και της Ρομποτικής της teacherland. Θεωρεί ότι οι άνθρωποι και η φύση είναι αναπόσπαστα δεμένοι μεταξύ τους με μία πολύ ενδιαφέρουσα σχέση που οι Φυσικές Επιστήμες μπορούν να μας βοηθήσουν να την κατανοήσουμε. Δηλαδή, δεν αποτελούν ένα σωρό από τύπους, έννοιες, κανόνες που μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο κάποιοι λίγοι επιστήμονες, ενώ στους υπόλοιπους προκαλούν πονοκέφαλο. Είναι κυρίως μία μεθοδολογία που μας επιτρέπει να κατανοούμε τι συμβαίνει γύρω μας, οπότε να μπορούμε να το κατανοούμε, να το προβλέπουμε και να το επηρεάζουμε. Οι Φυσικές επιστήμες επομένως μας αφορούν όλους, γιατί απλά είμαστε όλοι περίεργοι να μάθουμε την κοντινή ή την πιο μακρινή γειτονιά μας!

Γι’ αυτό το λόγο σχεδιάζει διδακτικές προτάσεις που απευθύνονται στους μαθητές που θέλουν να παρατηρήσουν τη φύση και να μάθουν τους νόμους της, είτε απ’ ευθείας είτε με την καθοδήγηση των δασκάλων ή των γονιών τους. Περιγράφει πρωτότυπα πειράματα που εξάπτουν την περιέργεια, αλλά και προκαλούν τους μαθητές να λειτουργήσουν ως μικροί επιστήμονες για να ανακαλύψουν τα φαινόμενα. Προτείνει κατασκευές που κατά τη λειτουργία τους βρίσκουν εφαρμογή τα συμπεράσματα της επιστημονικής μελέτης. Χρησιμοποιεί καταστάσεις της καθημερινότητας είτε ως έναυσμα του ενδιαφέροντός τους, είτε ως εφαρμογή των συμπερασμάτων τους.

Επίσης εισάγει τους μαθητές στον κόσμο της πληροφορικής και της ρομποτικής, συνδέοντας και αυτά με τη ζωή τους. Δημιουργεί διαθεματικά φύλλα εργασίας όπου η πληροφορική και η ρομποτική συναντούν τη Φυσική, τα Μαθηματικά, το Περιβάλλον αλλά και τη Γλώσσα!

Το ενδιαφέρον του Βασίλη για την επιστήμη και την τεχνολογία ξεκινά από τα φοιτητικά του χρόνια στο Φυσικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνεχίζει πιο έντονα όταν βρίσκεται στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα αυτοματισμού και ρομποτικής. Εκεί αναπτύσσοντας την πρώτη του εκπαιδευτική εφαρμογή για τους φοιτητές του Πολυτεχνείου (που διανέμεται μέχρι και σήμερα) γεννιέται και το ερώτημα: πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές να τα γνωρίσουν πραγματικά και σε βάθος; Ταυτόχρονα, λοιπόν, με την επαγγελματική του ενασχόληση ως μάχιμος εκπαιδευτικός σε φροντιστήρια, ακολουθεί ένα δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που αφορά τη διδακτική των Φυσικών Επιστημών, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αυτή ήταν και η αρχή για τη συνέχεια.

Ακολουθούν μεγάλο πλήθος ανακοινώσεων σε ελληνικά και παγκόσμια συνέδρια, συμμετοχή στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού από το υπουργείο Παιδείας, συμμετοχή στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση, γίνεται επιμορφωτής εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των τεχνολογιών στην εκπαίδευση σε πολλά προγράμματα του υπουργείου Παιδείας, συμμετέχει στη διδασκαλία προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μαθημάτων σε φοιτητές του Παιδαγωγικού και του Φυσικού τμήματος, συμμετέχει στην οργανωτική ομάδα των πανελλήνιων διαγωνισμών Φυσικής, επιβλέπει πλήθος από διπλωματικές και μεταπτυχιακές εργασίες, επιμορφώνει εκπαιδευτικούς στη χρήση των διδακτικών πακέτων Φυσικής για το δημοτικό σχολείο, γίνεται κριτής εργασιών σε εκπαιδευτικά συνέδρια. Όλα αυτά οδηγούν σε εντατική έρευνα για την εκπόνηση της διδακτορικής του διατριβής στο Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών αλλά και στη συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων για τις εκδόσεις Πατάκη. Θεωρεί, όμως, ότι το σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι συνεχίζει να είναι μάχιμος εκπαιδευτικός σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε πανεπιστημιακά φροντιστήρια αλλά και στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση.

Στον προσωπικό του χρόνο συνεχίζει να “πονοκεφαλιάζει” για το πώς θα βοηθήσει τους μαθητές του και φροντίζει να δημιουργεί ευχάριστες αναμνήσεις στα δυο του παιδιά. Εύχεται να συνεχίζει να τον φροντίζει η σύζυγός του Νάντια, αλλά και να μην στερέψει η υπομονή των φίλων του, Χρήστου και Μαρίας.

Χρήστος Μερεντίτης square
Φιλόλογος

Χρήστος Μερεντίτης

Ο Χρήστος ενδιαφερόταν από μικρός για τη μελέτη της γλώσσας, του άρεσε να χάνεται στις σελίδες των βιβλίων του Βίκτωρ Ουγκώ και της Ευγενίας Φακίνου και επισκεπτόταν αρχαιολογικά μουσεία και μνημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου δεν παρέλειπε να απαθανατίζει ό,τι θα μπορούσε να αποδειχτεί επωφελές για τη μάθηση και τη διδασκαλία.

Ο Χρήστος ενδιαφερόταν από μικρός για τη μελέτη της γλώσσας, του άρεσε να χάνεται στις σελίδες των βιβλίων του Βίκτωρ Ουγκώ και της Ευγενίας Φακίνου και επισκεπτόταν αρχαιολογικά μουσεία και μνημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου δεν παρέλειπε να απαθανατίζει ό,τι θα μπορούσε να αποδειχτεί επωφελές για τη μάθηση και τη διδασκαλία. Συγχρόνως, δημιούργησε μια συλλογή με εκατοντάδες κινηματογραφικά έργα, CD-ROM και ντοκιμαντέρ ιστορικού και λογοτεχνικού περιεχομένου. Τις γνώσεις που αποκόμιζε απ’ όλα αυτά προσπαθούσε να τις συνδυάσει όσο γίνεται καλύτερα και έτσι από νωρίς στράφηκε στη μελέτη των κοινωνικών επιστημών.

Με αυτό το σκεπτικό, όταν έγινε 18 χρονών στράφηκε πλέον για τα καλά στη μελέτη της παιδαγωγικής, της γλωσσολογίας, της ιστορίας αλλά και της ψυχολογίας. Αντιλήφθηκε, λοιπόν, ότι οι γνώσεις ενός εκπαιδευτικού θα πρέπει να συνδυάζονται και με την μεταδοτικότητα, οπότε κάθε τι που μάθαινε σκεφτόταν με ποιο τρόπο θα το μετέδιδε αποτελεσματικά και στους μικρούς μαθητές του. Συνεχίζοντας τις σπουδές του επέλεξε να φοιτήσει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης το οποίο διοργανώνεται από το πανεπιστήμιο Αθηνών και το Institute of Education του Λονδίνου, ενώ αργότερα συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία στο πανεπιστήμιο Tor Vergata της Ρώμης.

Παράλληλα, εργάστηκε σε πανεπιστημιακά φροντιστήρια και σε φροντιστήρια Πανελληνίων εξετάσεων, όπου του ζητήθηκε να διδάξει τα αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Έκθεσης, της Λογοτεχνίας, της Ιστορίας και της διδακτικής τους, εξέδωσε τέσσερα βιβλία σχετικά με τη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία και δούλεψε σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας, σε Ι.Ε.Κ. και σε κοινωνικά φροντιστήρια. Παράλληλα, έχει μέχρι στιγμής δώσει πολλές ομιλίες σε συνέδρια και σε ιδιωτικά σχολεία με θέματα που περιστρέφονται γύρω από την διδακτική, ενώ έχει βραβευτεί 2 φορές από το υπουργείο Παιδείας για τη διδασκαλία του και τα φύλλα εργασίας που διανέμει στους μαθητές του.

Δημιούργησε επομένως με πάθος καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό για αυτή την ιστοσελίδα ελπίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα οικοδομηθεί μια κοινότητα μάθησης και αμοιβαίας πληροφόρησης σε ζητήματα διδασκαλίας. Με άλλα λόγια, ευελπιστεί ότι η κοινή προσπάθεια που καταβάλλει με τη Μαρία, τη Νάντια και τον Βασίλη θα βοηθήσει ενεργά τους εκπαιδευτικούς να αντιμετωπίσουν τις υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής διδασκαλίας και θα λειτουργήσει ανατροφοδοτικά για όλους μας.

Συνεργάτες

Τατιάνα Καραχάλιου

Η Τατιάνα είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Θρησκευτικών της Ε’ Δημοτικού της Teacherland.

Η Τατιάνα είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Θρησκευτικών της Ε’ Δημοτικού της Teacherland. Βασική της πεποίθηση είναι ότι το μάθημα αυτό πρέπει να διδάσκεται σ’ ένα ανοικτό πλαίσιο, με κοινωνικές προεκτάσεις και διαθεματική προσέγγιση.

Στόχος της είναι η ώρα των Θρησκευτικών να γίνει ευχάριστη και δημιουργική. Για το λόγο αυτό, σχεδιάζει παρουσιάσεις που κινητοποιούν και ευαισθητοποιούν κοινωνικά τα παιδιά. Προτείνει διαθεματικές προσεγγίσεις και βίντεο που βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις, εμπειρίες και στα ενδιαφέροντα των παιδιών. Θεωρεί ότι αυτά αποτελούν ασφαλή εφόδια για ένα διασκεδαστικό μάθημα που θα αφορά πραγματικά τα παιδιά και θα τους παρέχει χρήσιμες γνώσεις για το μέλλον.

Η διαθεματική αντίληψη για τη γνώση αποτελεί πρακτική της αφού σπούδασε Θεολογία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην επικοινωνία και τις νέες τεχνολογίες. Εργάστηκε αρκετά χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση. Σήμερα, συμπληρώνει τις παιδαγωγικές της σπουδές στο τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών και μεγαλώνει τα δυο της παιδιά. Ελπίζει να βοηθήσει τους συνάδελφους της οι οποίοι καλούνται να διδάξουν μέσα σ’ ένα όλο και πιο πολύπλοκο και απαιτητικό περιβάλλον.

Kαθηγητής Αγγλικής γλώσσας

Γιάννης Χαρίτος

Ο Γιάννης Χαρίτος είναι καθηγητής Αγγλικής γλώσσας. Εδώ και χρόνια προσπαθεί να αποδείξει σε γονείς και μαθητές πως η εκμάθηση ξένων γλωσσών οφείλει να γίνεται με βιωματικό τρόπο, μακριά από τις πατροπαράδοτες μεθόδους της στείρας και επίπονης απομνημόνευσης.

Ο Γιάννης Χαρίτος είναι καθηγητής Αγγλικής γλώσσας. Εδώ και χρόνια προσπαθεί να αποδείξει σε γονείς και μαθητές πως η εκμάθηση ξένων γλωσσών οφείλει να γίνεται με βιωματικό τρόπο, μακριά από τις πατροπαράδοτες μεθόδους της στείρας και επίπονης απομνημόνευσης. Γι’ αυτό το λόγο, κύριο μέλημά του είναι ο σχεδιασμός υλικού που θα οδηγήσει το μαθητή στην κατανόηση της γλώσσας μέσω της εμπειρίας. Ασκήσεις βασισμένες στη μελέτη και επεξεργασία τραγουδιών, σε παρουσιάσεις βιβλίων και βιντεοσκοπήσεις είναι κάποιες από τις αγαπημένες του διδακτικές προσεγγίσεις.

Η αγάπη του για τα ξένα τραγούδια και τα βιβλία από μικρή ηλικία κατέστησαν αναγκαιότητα την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Η γνώση της Αγγλικής πάντα του δημιουργούσε την αίσθηση πως μία πόρτα προς όλο τον κόσμο είχε ανοίξει για πάντα. Οι γλώσσες και οι δομές τους πάντα του προκαλούσαν το ενδιαφέρον. Ξεκίνησε τις σπουδές του από το τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών και παράλληλα άρχισε να ασχολείται εντατικότερα με την εκμάθηση και μελέτη της Αγγλικής και Ισπανικής γλώσσας. Αυτό το έντονο ενδιαφέρον τον οδήγησε στο δεύτερο πτυχίο του στις Εφαρμοσμένες γλώσσες και την μετάφραση (ΒΑ in Applied Languages and Translation) και στην συνέχεια στην απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στην εφαρμοσμένη μετάφραση (ΜΑ in Applied Translation Studies).

Αν και ξεκίνησε ως μεταφραστής σύντομα το πάθος για διδασκαλία τον ανάγκασε να αφοσιωθεί εκεί. Στα δέκα χρόνια της πορείας του έχει εκπαιδεύσει στελέχη εταιριών και μαθητές κάθε ηλικίας και όλων των επιπέδων. Σήμερα εργάζεται σε ένα από τα μεγαλύτερα φροντιστήρια του Πειραιά και μεταφράζει επιλεκτικά κείμενα Αγγλικής και Ισπανικής γλώσσας. Επιδίδεται επίσης με πάθος στην απλοποίηση της Αγγλικής γραμματικής με στόχο την αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εκμάθηση της. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο e-mail: charitosgiannis1981@gmail.com.

Φιλόλογος

Ελισάβετ Ζαρολιάγκη

Η Ελισάβετ είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της teacherland για τη Στ΄ Δημοτικού. Μελετά με ενδιαφέρον τους Αρχαίους Έλληνες συγγραφείς αναζητώντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στην αρχαία ελληνική και τη δημοτική γλώσσα μας.

Η Ελισάβετ είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της teacherland για τη Στ΄ Δημοτικού. Μελετά με ενδιαφέρον τους Αρχαίους Έλληνες συγγραφείς αναζητώντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στην αρχαία ελληνική και τη δημοτική γλώσσα μας. Στόχος της είναι να ταξιδέψει τους μαθητές στο «παρελθόν» … στις ρίζες μας, δημιουργώντας έναν πυρήνα μικρών φίλων που θα αγαπήσουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.

Η Λίζα, όπως την αποκαλούν οι φίλοι και οι συνεργάτες της, μεγαλώνει σε ένα πλούσιο πολυπολιτισμικό περιβάλλον από πατέρα Έλληνα και μητέρα Ιταλίδα, γεννημένη και μεγαλωμένη η τελευταία στην Κωνσταντινούπολη. Από πολύ νωρίς, δέχεται ερεθίσματα από δύο ηπείρους (Ευρώπη και Ασία) και έρχεται σε καθημερινή τριβή με την Ελληνική, Ιταλική, Γαλλική και Τουρκική γλώσσα με τόση φυσικότητα που αποφασίζει να ασχοληθεί και η ίδια με τις γλώσσες.

Έτσι, βρίσκεται αρχικά να φοιτά στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (ΦΠΨ), με κατεύθυνση την Παιδαγωγική. Πριν ακόμα ολοκληρώσει τις σπουδές της, συμμετέχει σε δυο ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών δίπλα σε καταξιωμένους Καθηγητές της Παιδαγωγικής, θέτοντας ταυτόχρονα τις βάσεις για τη μετέπειτα επαγγελματική της σταδιοδρομία. Μόλις τελειώνει τις προπτυχιακές της σπουδές, μεταβαίνει στο Λονδίνο. Εκεί φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αξιολόγηση Επίδοσης του Μαθητή» στο Institute of Education (ΙΟΕ) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου.

Προβληματιζόμενη, όμως, για τον τρόπο με τον οποίο οφείλει ένα εκπαιδευτικός να διαχειρίζεται τις εργασίες των μαθητών του, αποφασίζει να εξειδικευτεί –με εργαλείο της τη διαμορφωτική αξιολόγηση– στο φάκελο υλικού του μαθητή (portfolio). Κατά το ίδιο λοιπόν χρονικό διάστημα, συνεργάζεται με δημοτικά σχολεία του Λονδίνου και έρχεται σε επαφή με τις δυσκολίες μάθησης των μαθητών πιλοτάροντας με ερευνητική ματιά το Portfolio της, τον μελλοντικά πιστό «συνεργάτη» της σε κάθε επαγγελματικό της εγχείρημα.

Την επόμενη ακριβώς χρονιά επιστρέφει στη γενέτειρά της και προσλαμβάνεται ως επιστημονική συνεργάτιδα, για μεγάλο χρονικό διάστημα, στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών μαθητών», όπου η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στο Γυμνάσιο αποτελεί ένα συγκεκριμένο πεδίο μέσα εκεί. Εργάζεται αρχικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών –και συγκεκριμένα στο Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚεΔΑ)– και σε μετέπειτα χρόνο βρίσκεται να συνεργάζεται και με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης –στο ίδιο ακριβώς πρόγραμμα– έχοντας υπό τη στενή της εποπτεία διακόσια και πλέον σχολεία στο νομό Αττικής και ένα στεγαζόμενο στο Ειδικό Καταστήματα Κράτησης Νέων Αυλώνας (ΕΚΚΝΑ).

Η εμπειρία που αποκτά μέσα στα Πανεπιστήμια, η εκτίμηση και ο σεβασμός που κερδίζει από τους Καθηγητές της, αλλά και η γνώση που αποκομίζει, της δίνουν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσει να μελετά και να δουλεύει για το χώρο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και μετά τη λήξη του Προγράμματος.

Τα τελευταία χρόνια, η Λίζα, εργάζεται συστηματικά στον ιδιωτικό τομέα και συγγράφει εκπαιδευτικά βιβλία για λογαριασμό των συγκεκριμένων μονάδων. Παρακολουθεί συστηματικά τις αλλαγές στην εκπαίδευση, λαμβάνει μέρος σε συνέδρια και ημερίδες παιδο-ψυχολογικού προσανατολισμού, διαβάζει με ενθουσιασμό παιδικά παραμύθια απολαμβάνοντας μια ήρεμη οικογενειακή ζωή με το σύζυγό της και το γιο τους. Δεν κουράζεται ποτέ να συζητά για εκπαιδευτικά ζητήματα με τους φίλους της, Μαρία και Χρήστο, και εμμένει πως πρωταρχική επιδίωξη κάθε εκπαιδευτικού οφείλει να είναι η συνεχής ενημέρωση και επιμόρφωση της εκπαιδευτικής πράξης.

E-mail επικοινωνίας: elizarol@otenet.gr

Νηπιαγωγός

Σοφία Μπατσκίνη

Η Σοφία είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο, της teacherland.
Σχεδιάζει με φαντασία, μεράκι και παιγνιώδη τρόπο το κάθε φύλλο εργασίας.

Η Σοφία είναι υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό υλικό των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο, της teacherland.

Σχεδιάζει με φαντασία, μεράκι και παιγνιώδη τρόπο το κάθε φύλλο εργασίας. Σκέφτεται διασκεδαστικά ομαδικά παιχνίδια και δημιουργεί πρωτότυπα και ενδιαφέροντα επιτραπέζια, ώστε όλα τα παιδιά να αγαπήσουν τα Μαθηματικά. Θεωρεί πως τα Μαθηματικά είναι, τελικά, ένα παιχνίδι για μικρά και μεγάλα παιδιά.

Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Ιωαννίνων και το ενδιαφέρον της για τα Μαθηματικά ήταν τέτοιο που ασχολήθηκε για ένα διάστημα και με τα Μαθηματικά των Αιγυπτίων.

Εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, σε Νηπιαγωγεία και στο Δημοτικό μεγάλου εκπαιδευτηρίου, όπου σχεδίαζε μαθηματικές δραστηριότητες για τους μαθητές της.

Σήμερα δραστηριοποιείται επαγγελματικά μέσω της teacherland. Η γνωριμία της με τα μέλη δημιουργίας της teacherland κρατάει χρόνια και έτσι η θετική της απάντηση για συνεργασία ήρθε αβίαστα.

Στο μέλλον πρόκειται να στραφεί στον εμπλουτισμό των σπουδών της με διάφορους τρόπους που βρίσκονται ακόμη υπό μελέτη… Προς το παρόν, η συγγραφή για λογαριασμό της teacherland είναι μια ευχάριστη, διασκεδαστική και συνάμα δημιουργική διέξοδος από το μεγάλωμα των 2 πολύ μικρών αγοριών της.

sofia_bat@yahoo.gr

Φιλολόγος Γαλλικής και Ισπανικής

Δέσποινα Αρχοντίτση

Η Δέσποινα είναι καθηγήτρια γαλλικής και ισπανικής γλώσσας στον ιδιωτικό τομέα και συγγραφέας του υλικού των γαλλικών της ε’ δημοτικού στην teacherland.

Η Δέσποινα είναι καθηγήτρια γαλλικής και ισπανικής γλώσσας στον ιδιωτικό τομέα και συγγραφέας του υλικού των γαλλικών της ε’ δημοτικού στην teacherland. Από μικρή ηλικία της ασκούσε έλξη ο γαλλικός πολιτισμός και η γαλλική λογοτεχνία και γι’ αυτό αποφάσισε να φοιτήσει στο τμήμα Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παράλληλα ασχολήθηκε με την εκμάθηση της ισπανικής γλώσσας και αργότερα εξειδικεύτηκε στην λογοτεχνική μετάφραση στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών.

Στόχος της διδασκαλίας της είναι να πείσει τους μαθητές της ότι η εκμάθηση των γαλλικών δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αρκεί να υπάρχει θέληση και η κατάλληλη μέθοδος. Έτσι συνέγραψε το βιβλίο «Μάθε μόνος σου γαλλικά», για να αποδείξει ότι η αυτομάθηση είναι εφικτή, εφόσον υπάρχει η επιθυμία για γνώση.

Πιστεύει ακράδαντα ότι η γνώση των ξένων γλωσσών διευρύνει και καλλιεργεί το πνεύμα, καθώς και ότι η γνωριμία με άλλους πολιτισμούς μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Στον ελεύθερο χρόνο της διαβάζει βιβλία για την ιστορία της τέχνης και παρακολουθεί ανελλιπώς τα εικαστικά και θεατρικά δρώμενα της Αθήνας. Στόχος ζωής για εκείνη είναι ο συνεχής εμπλουτισμός των γνώσεων της. Ελπίζει να μην εφησυχάσει ποτέ, αλλά να συνεχίσει να επιζητά την εξέλιξη και τις νέες εμπειρίες.

Email επικοινωνίας: arhodeppy@yahoo.gr

Θεολόγος

Όλγα Δούρου

Η Όλγα Δούρου είναι υπεύθυνη για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της ΣΤ΄ Δημοτικού στην teacherland.

Η Όλγα Δούρου είναι υπεύθυνη για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της ΣΤ΄ Δημοτικού στην teacherland.

Λατρεύει το διάβασμα,το γράψιμο και την γνώση για αυτό και δεν σταματάει ποτέ να βρίσκει τρόπους να μαθαίνει και να εξελίσσεται.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας του Καποδιστριακού, έχει Μεταπτυχιακή Επαγγελματική Εξειδίκευση στη Διαχείριση Κινδύνων και τον Εσωτερικό Έλεγχο και συνεχίζει τις σπουδές της στην Κοινωνιολογία του Παντείου όπου και εισήχθη με Κατατακτήριες. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σε διαφορετικούς τομείς.

Επαγγελματικά, έχει δουλέψει σε διάφορες θέσεις στον Ιδιωτικό Τομέα αλλά και σαν δημοσιογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά , ενώ η αγάπη της για τα παιδιά είναι τέτοια που την οδήγησε να δουλέψει εθελοντικά στο Παιδικό Μουσείο της Πλάκας κάνοντας διαδραστικά δραματοποιημένα παιχνίδια. Είναι μεγάλη υποστηρίκτρια της έννοιας της ατομικής ευθύνης και ενεργοποίησης, για αυτό και ασχολείται με την Κοινωνία των Πολιτών, υποστηρίζοντας και δημιουργώντας δράσεις που σχετίζονται με θέματα Νέας Γενιάς και κοινωνικού αποκλεισμού.

Στην Teacherland, στόχος της είναι να αποδείξει πως υπάρχουν πολλοί διασκεδαστικοί τρόποι να διδάξεις μαθήματα που μέχρι τώρα δεν παρουσίαζαν έντονο διδακτικό ενδιαφέρον για παιδιά και δασκάλους. Μια πληροφορία που θεωρούσες άσκοπη άλλωστε, μπορεί να σου χρησιμεύσει σε πολλές διαφορετικές πτυχές της ζωής σου. Σκοπός των μαθημάτων αυτών είναι να παράσχουν ένα τέτοιο εύρος γνώσεων που μπορεί να οδηγήσει στην ομαλή κοινωνικοποίηση του παιδιού και στην κατανόηση, των εθίμων, παραδόσεων και πλαισίων που λειτουργούμε στην καθημερινότητά μας.

Μότο της είναι: Λίγη γνώση, λίγη φαντασία και σου ανοίγεται ένας κόσμος μαγικός.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί της στο olgadourou@yahoo.com

Φιλόλογος Αγγλικής

Αντιγόνη Μπρατσόλη

Η Αντιγόνη Μπρατσόλη είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα τελευταία 24 χρόνια.

Η Αντιγόνη Μπρατσόλη είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα τελευταία 24 χρόνια. Αποφοίτησε από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διδασκαλία της Αγγλικής (MEd in TESOL) από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Είναι συγγραφέας πολλών εκπαιδευτικών βιβλίων Αγγλικής, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα Αγγλικά Δ’ Δημοτικού (για τους μαθητές της Δ’ Δημοτικού των Δημοσίων Σχολείων), ένα βιβλίο για διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, δύο βιβλία προετοιμασίας για τις εξετάσεις ECCE και ECPE και διάφορα σχολικά βοηθήματα. Έχει ασχοληθεί με το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού για τον εμπλουτισμό όλων των βιβλίων Αγγλικής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ψηφιακό σχολείο και έχει σχεδιάσει δειγματικά ψηφιακά σενάρια για την πλατφόρμα «Αίσωπος» σε συνεργασία με το ΙΕΠ. Είναι προφορική εξετάστρια και βαθμολογήτρια για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας από το 2003 και έχει συμμετάσχει στη συγγραφή υλικού προετοιμασίας για τις εξετάσεις Α1/Α2 του ίδιου πιστοποιητικού σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας για τη Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών και την Αξιολόγηση Γλωσσομάθειας (RCeL) του ΕΚΠΑ.

Έχει συμμετάσχει με ομιλίες της σε ημερίδες σχολικών συμβούλων και επιστημονικών ενώσεων. Υπήρξε μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΔΕ) και άρθρα της δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό της ένωσης Aspects Today, του οποίου υπήρξε αρχισυντάκτρια. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται η διδασκαλία της Αγγλικής με μικρούς μαθητές, η συγγραφή διδακτικού υλικού και η ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Η συνεργασία της με την teacherland της δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσει αυτά τα ενδιαφέροντα με έναν δημιουργικό, διασκεδαστικό τρόπο.

Εύη Τσιτιρίδου-Χριστοφορίδου

Η Εύη Τσιτιρίδου - Χριστοφορίδου γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1968. Η καταγωγή της είναι από τον Πόντο και την Κρήτη.

Η Εύη Τσιτιρίδου - Χριστοφορίδου γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1968. Η καταγωγή της είναι από τον Πόντο και την Κρήτη. Σπούδασε Παιδαγωγικά και Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων. Από το 1991 έχει εργαστεί σε διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και σε μη κυβερνητικές οργανώσεις, με αντικείμενο την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα πολιτισμού και περιβάλλοντος. Από το 1999 έως το 2015 αρθρογραφούσε στο παιδικό ένθετο «Οι Ερευνητές πάνε παντού» της εφημερίδας Καθημερινή, όπου έχουν δημοσιευθεί περισσότερα από 500 άρθρα της, με θεματολογία που ενδιαφέρει τα παιδιά και όσους δραστηριοποιούνται σχετικά με αυτά. Από το 2003 εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση. Από το Σεπτέμβριο του 2014 συνεργάζεται με το Μαγικό Κόσμο του Παιδικού Βιβλίου σε βιβλιοπαρουσιάσεις και από το Σεπτέμβριο του 2016 με δημιουργικές προτάσεις καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας, με τη στήλη της Διαβάζω και Δημιουργώ. Διατηρεί προσωπικό ιστολόγιο, όπου αποτυπώνει αποστάγματα της συγγραφικής και εκπαιδευτικής της δραστηριότητας.

Στο συγγραφικό της έργο συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, τα βιβλία: Παραμύθια της Ίμβρου και Το Αλφαβητάρι της Αγίας Σοφίας (Σαϊτης, 2018 και 2017), Ο Αντίλ έχει πατρίδα (Ελληνοεκδοτική, 2017), Το Αλφαβητάρι των Ποιημάτων (Βάρφης, 2017, Εύφημος Μνεία Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς 2015), Ο θησαυρός της Εβίτας (Καλέντης, 2016), Το μυστικό της δαχτυλιδόπετρας (Alta Carta, 2016), Βυζαντινή Κωνσταντινούπολη (Πατάκης, 2011, Βραβείο Παιδικού Βιβλίου Γνώσεων 2012 από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου), Μια βόλτα στα βυζαντινά χρόνια (Κέδρος, 2014, Bραχεία Λίστα Παιδικού Βιβλίου Γνώσεων 2015 του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, Γ΄ Βραβείο Ορθοδόξου Χριστιανικού Παιδικού Βιβλίου & Α΄ Βραβείο Εικονογράφησης 2016), Μην τρως τη μαμά μου! και Βασίλισσα Καλοφαγού (Παπαδόπουλος, 2014 και 2016). Συμμετείχε, επίσης, στο συλλογικό έργο Πατρίδες Αλησμόνητες: Μικρά Ασία - Πόντος με το διήγημά της Η Χρύσα και ο δράκος (Παπαδόπουλος, 2016).

Φιλολόγος Αγγλικής

Ναταλία Λοΐζου

Η Ναταλία είναι καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας και συγγραφέας του υλικού των αγγλικών της α’ δημοτικού στην teacherland.

Η Ναταλία Λοΐζου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λευκωσία της Κύπρου. Κατά τη διάρκεια των μαθητικών της χρόνων έμαθε Αγγλικά, Ισπανικά και Γαλλικά. Η αγάπη της για την εκμάθηση ξένων γλωσσών την οδήγησε στο προπτυχιακό της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Εκεί ήρθε σε επαφή με την Αγγλική γλωσσολογία, λογοτεχνία, ποίηση, θέατρο, φιλοσοφία, μετάφραση, καθώς και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Η πεποίθηση της ότι η διδασκαλία της Αγγλικής χρήζει αλλαγών ως προς τη διδασκαλία και τη μεθοδολογία της, την αξιολόγηση και το σχεδιασμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων, την ώθησε στο μεταπτυχιακό «Ανάπτυξη προγραμμάτων και διδασκαλία» του τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστήμιου Κύπρου. Πιστεύει ότι η διδασκαλία πρέπει να γίνεται με βιωματικό τρόπο, να διαφοροποιείται όπου χρειάζεται και να αναπτύσσει την κριτική σκέψη των μαθητών. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί ως μέσα διδασκαλίας πρωτογενείς πηγές όπως βίντεο, τραγούδια, τηλεοπτικά προγράμματα και κινηματογράφο, εφημερίδες και περιοδικά, την λογοτεχνία και το θέατρο. Θεωρεί σημαντική την επαφή των μαθητών με την κουλτούρα και των πολιτισμό της ξένης γλώσσας κατά την διάρκεια της εκμάθησης. Ενδιαφέρεται για θέματα που αφορούν την διδασκαλία της Αγγλικής σε πρώιμη ηλικία, τη διδασκαλία της Αγγλικής σε ενήλικες, τη μεθοδολογία και διδασκαλία της Αγγλικής, την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την αξιολόγηση προγραμμάτων, τα σχολικά εγχειρίδια, τη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και τη σχολική παιδαγωγική. Έχει δουλέψει ως καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας στην ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς και στο Κέντρο δια βίου μάθησης της Καστοριάς, όπου διαμένει με την οικογένεια της. Τον ελεύθερο της χρόνο τον περνάει με την δίχρονη κόρη της και το σύζυγο της.