Πώς προτιμώ να μαθαίνω;

Όλοι μας προσλαμβάνουμε, επεξεργαζόμαστε και αφομοιώνουμε τις πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο. Πάντα, όμως, σε αυτές τις διαδικασίες κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι αισθήσεις μας.

Οι αισθήσεις μας δηλαδή συμβάλουν στη δημιουργία τριών φυσικών «καναλιών μάθησης». Τα τρία αυτά κανάλια είναι το οπτικό, που διευκολύνεται με  τη μελέτη βιβλίων, το ακουστικό, που διευκολύνεται με τις διαλέξεις και το απτικό που διευκολύνεται με την πειραματική – πρακτική ενασχόληση.

εκπαιδευτικό υλικό για πρότυπα
test μαθησιακού προφίλ

Ο Δρ. Μιχάλης Χρυσός ανέπτυξε ειδικά για την teacherland.gr ένα online εργαλείο αξιολόγησης, που σκιαγραφεί το προφίλ του κάθε παιδιού.

Το παιδί αρκεί μόνο να απαντήσει 13 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Η διατύπωσή τους είναι πολύ φιλική, με επίγνωση και σεβασμό στο ηλικιακό γκρουπ που απευθύνεται.

Στο τέλος του τεστ δημιουργείται αυτόματα μία δισέλιδη αναφορά, που περιλαμβάνει ένα κατατοπιστικό γράφημα και συμβουλές αξιοποίησης για τη  βελτίωση της μελέτης του παιδιού.

Πρόσφερε και εσύ στο παιδί σου αυτό το τεστ μαθητικού προφίλ και εξακρίβωσε πώς προτιμά να μαθαίνει, στην προνομιακή τιμή των 19.95 ευρώ.

Κάνε κλικ για να ξεκινήσεις.

Ξεκίνα το τεστ: Πώς προτιμώ να μαθαίνω

Η ανάπτυξη του ερωτηματολογίου αυτού βασίστηκε στις επιστημονικές θέσεις και τα μοντέλα των Fleming (2006), Prashnig (2005; 2006) και Νευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP – Neuro Linguistic Programming), ενώ ακολούθησε την προτασιακή και παραγοντική δομή a) της online έκδοσης «The VA(R)K Questionnaire for younger people» (Fleming, 2006), β) της ξένης έκδοσης «Multiple Intelligence Questionnaire for Children» (Connell, 2005), γ) της ξένης έκδοσης «Accelerated Learning Questionnaire» (Rose, 1985).